neděle 29. listopadu 2009

Úvodník

Alkohol je metla lidstva a já včera zametala dost poctivě. Z postele mě vyhnala touha po změně. Naneštěstí netrvám na zásadních změnách, protože s batohem, který mám na zádech od svých dvanácti let, mám radikální změny vcelku často. Ne, dneska jsem to pojala jinak.
Vpadla jsem do koupelny a mžourala do krabičky, která obsahovala ohnivě červenou barvu a ještě něco, co tam nikdy předtím nebylo. Smysly ještě spaly, takže prozkoumávání regeneračního balzámu mi zabralo hodinu. Talent v barvení jsem nepředvedla absolutně žádný, protože když jsem dílo dokončila, měla jsem tváře pruhované jako indián a umyvadlo nevypadalo o nic lépe. Abych svůj vzhled red punks not death vylepšila, napatlala jsem si na obličej výživné bahno a jednu nohu si oholila v intimním gelu. Se vzhledem napůl oholeného, šíleného yettiho jsem vyrazila z koupelny a psi, přátelé člověka, se mi klidili z cesty. To, že mi změna exteriéru nepomůže, když interiér je totálně pošahaný, mi došlo, když jsem si místo čaje zalila horkou vodou ořezávátko. Rezignovaně jsem dílo tvoření dokončila, sedla si k počítači a dala se do tvorby toho, co mám už dlouhou dobu v hlavě. Do tvorby blogu, který, jak doufám, bude nabitý zážitky z cest i necest, ze soužití se zvířaty a hlavně bude pohodový a občas i úsměvný.

Přeji hezké počtení všem, kteří na tyto stránky byť jen omylem zabloudili a dočetli až sem.

Žádné komentáře:

Okomentovat